مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-16اقتصادي

اجمالی/ ایجاد بازار 1000 واگنی برای واگن پارس اراک


به صورت مجازی بازار هزار واگنی برای واگن پارس ایجاد کردیم، همینطور که می بینم این کارخانه فعال است و امیدواریم به سمت افزایش شیفت کاری حرکت کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عباس علی آبادی ظهر امروز در بازدید از شرکت واگن پارس با بیان اینکه این شرکت یکی از سرمایه های ملی است اظهار کرد: متاسفانه امروز صنعت به طور کلی دچار مشکلاتی است که کم و بیش در حال رفع رجوع است، اما آن چیزی که اهمیت زیادی دارد اراده و تلاش خود ماست، به جای اینکه منتظر دیگران باشیم، باید منتظر اندیشه و بازوان خود باشیم.

وی تصریح کرد: برآیندی که در مپنا تعریف شده بر این مبحث است توکل بر خدا و تلاش و همت کارکنان، امیدواریم اول از همه تعامل سازنده ای بین مجموعه واگن پارس و گروه بزرگ مپنا شکل بگیرد، این پیوست صرفا تشکیلاتی و ساختاری نیست به لحاظ فرهنگی و ادبیات کاری و استفاده از ظرفیت های همدیگر به صورت هم افزا می تواند واگن پارس را به یک موقعیت فوق العاده تبدیل کند.

مدیرعامل مپنا ادامه داد: قرار گرفتن در کنار مپنا که بیش از 200 نوع محصول هایتک در سطح جهان تولید می کند، می تواند در جهت بهبود مولفه های صنعت کمک کند، اگر بتوانیم هم افزایی در کشور و در تعامل با دنیا برقرار کنیم به سمت افزایش راندمان حرکت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ ایجاد بازار 1000 واگنی برای واگن پارس اراک

اجمالی/ ایجاد بازار 1000 واگنی برای واگن پارس اراک