مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-16بين الملل

اذعان روزنامه صهیونیستی به پیروزی مقاومت فلسطین


رسانه های رژیم صهیونیستی و برخی تحلیلگران نظامی این رژیم با هشدار درباره فجایعی که در انتظار این رژیم است، حوادث کنونی را به نفع مقاومت فلسطین دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی و برخی شخصیت های مهم و تحلیلگران نظامی این رژیم به تحلیل حوادث کنونی فلسطین و درگیری این رژیم با مقاومت فلسطین پرداختند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی با اشاره به اینکه حوادث کنونی به نفع جنبش حماس است، نوشت: تشدید تنش ها به پایان برسد یا نه، حماس به آنچه می خواست رسید؛ بویژه اینکه تصاویر حملات آن به تل آویو و انتقام گیری از حوادث قدس موجود است، پلاکاردهای بزرگ در تمجید حماس و رهبران آن و دفاع حماس از قدس و ناموس فلسطینیان در مسجدالأقصی وجود دارد و در طولانی مدت پیروزی ضمنی برای حماس خواهد بود، جنبشی که به اسراییل حمله می کند و عامل بازدارنده ای برای آن است .

در همین ارتباط افرایم هالیوی رییس سابق موساد گفت: ما در آستانه فاجعه قرار داریم.

این، تاریکی پیش از پرتگاه است .

رانی دانیل تحلیلگر نظامی و افراطی صهیونیست نیز که از افراد نزدیک به فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی گفت: من مطمئن نیستم که فرزندانم در اینجا، آینده ای داشته باشند و گمان نمی کنم که آن ها در اینجا بمانند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان روزنامه صهیونیستی به پیروزی مقاومت فلسطین

اذعان روزنامه صهیونیستی به پیروزی مقاومت فلسطین