مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-16فرهنگي

فراخوان جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جشنواره پانزدهم سینماحقیقت آذرماه 1400 در صورت فراهم شدن شرایط و واکسیناسیون عمومی، - فراخوان شرکت در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت امروز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جشنواره پانزدهم سینماحقیقت آذرماه 1400 در صورت فراهم شدن شرایط و واکسیناسیون عمومی، به شکلی فیزیکی و آنلاین برگزار می شود، در غیر این صورت مانند چهاردهمین دوره، جشنواره آنلاین برگزار خواهد شد.

ثبت نام اینترنتی از اول خردادماه آغاز می شود و تا 15 مردادماه ادامه دارد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی- اسلامی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره های دینی و ایرانی، وضعیت امروز و چشم انداز ایران با نگاه ویژه به فرصت های قرن جدید، تقویت سینمای مستند خلاق ایران، آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان، از اصول و اهداف این دوره از جشنواره است.

در بخش مسابقه ملی این دوره، فیلم هایی که بعد از فروردین 1399 تولید شده اند، در سه دسته تقسیم بندی شده و با هم رقابت می کنند: الف) مستندهای کوتاه (آثار کوتاه تر از 40 دقیقه) ب) مستندهای نیمه بلند (آثار از 40 تا 60 دقیقه) ج) مستندهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد

فراخوان جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد