مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-16بين الملل

دیدار فیسبوک با مقام های اسراییلی و فلسطینی بر سر جنگ در فضای مجازی


پایگاه پولتیکو گزارش کرد، شرکت فیسبوک در پی بالا گرفتن درگیری در منطقه، در حال تعامل با مقامهای اسراییلی و هم مقامهای فلسطینی بر سر اشاعه گفتمان نفرت و تحریکات به ارتکاب خشونت در این شبکه اجتماعی است.

- پایگاه پولتیکو گزارش کرد، شرکت فیسبوک در پی بالا گرفتن درگیری در منطقه، در حال تعامل با مقامهای اسراییلی و هم مقامهای فلسطینی بر سر اشاعه گفتمان نفرت و تحریکات به ارتکاب خشونت در این شبکه اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه پولتیکو، نیک کلگ و جوئل کاپلان، لابی گرهای ارشد فیسبوک به همراه چند مقام اجرایی ارشد شبکه تیک تاک از طریق پیام رسان زوم پنجشنبه با بنی گانتس، وزیر جنگ اسراییل با هدف بحث بر سر ترویج اطلاعات غلط و تهدیدات به ارتکاب خشونت در شبکه های اجتماعی دیدار کردند.

همچنین طبق اعلام شرکت فیسبوک، کلگ و کاپلان برنامه دیدار با مقامهای تشکیلات خودگردان فلسطین طی چند روز آینده را دارند.

با تشدید حملات نیروهای اسراییلی به نوار غزه و افزایش شمار کشته ها، فیسبوک خودش را در مرکز یک نزاع خشونت باری که به سمت یک جنگ تمام عیار می رود، یافته است.

شایعاتی در فضای مجازی به ویژه از طریق پیامرسان واتس اپ متعلق به فیسبوک به سرعت در حال پخش است که شامل یک سری هشدارهای غلط از جمله درخصوص برنامه ریزی فلسطینی ها برای حمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فیسبوک با مقام های اسراییلی و فلسطینی بر سر جنگ در فضای مجازی

دیدار فیسبوک با مقام های اسراییلی و فلسطینی بر سر جنگ در فضای مجازی