مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-16سياسي

ایجاد مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی در پردیس دانشگاه تهران


همزمان با روز جهانی زبان فارسی و بزرگ داشت معمار زبان فارسی حکیم فردوسی، مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران راه اندازی شد.

- همزمان با روز جهانی زبان فارسی و بزرگ داشت معمار زبان فارسی حکیم فردوسی، مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تهران اعلام کرد؛ مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی در پردیس بین المللی کیش این دانشگاه به اقتضای مأموریت و مسئولیت ملی و بین المللی پردیس و با امکان سنجی همه جانبه و درخواست و پی گیری پردیس و دانشگاه و ارزیابی و سرانجام صدور مجوز قطعی از سوی وزارت علوم، به جرگه ی مراکز مهم آموزش زبان فارسی به زبان آموزان خارجی پیوست.

دانشگاه تهران دارای قدیم ترین بخش آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان است و از زمان نوگشایی خود، با زمینه سازی، دعوت و استقبال از پژوهش گران و علاقه مندان به زبان فارسی در سراسر جهان، به هم افزایی و آموزش زبان و فرهنگ فارسی همت گماشته است و امروزه کمتر استاد نامدار آشنا با زبان فارسی را در جهان می شناسیم که به گونه ای با بخش دانشجویان خارجی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، پیوند نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی در پردیس دانشگاه تهران

ایجاد مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی در پردیس دانشگاه تهران