مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-16اقتصادي

دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی توسط 10 شرکت در همدان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: تاکنون 10 شرکت برای سرمایه گذاری در استان موفق به دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی از سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق به مجموع 60 مگاوات شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان شیرزاد جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه کاهش ذخایر فسیلی، افزایش آلودگی های زیست محیطی و جمعیت، رشد اقتصادی و ضریب مصرف انرژی باعث شده که به فکر استفاده از منابع انرژی دیگری باشیم که یکی از این منابع، انرژی های تجدیدپذیر است.

وی با بیان اینکه انرژی تجدیدپذیر به وفور در طبیعت وجود دارد و می توان به انرژی های بادی، خورشیدی، زیست توده و زمین گرمایی اشاره کرد گفت: با توجه به میزان تابش نور خورشید در نقاط مختلف کشور، یکی از مناسب ترین راهکارها تأمین انرژی استفاده از نور خورشید است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: استان همدان با 290 روز تابش سالانه خورشید یکی از مناطق مستعد و دارای پتانسیل بالا در احداث نیروگاه های خورشیدی با راندمان بالا است.

وی یادآور شد: علاوه بر نیروگاه های خورشیدی، نیروگاه های مقیاس کوچک DG و CHP نیز از منابع تولید انرژی پاک هستند که در استان مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی توسط 10 شرکت در همدان

دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی توسط 10 شرکت در همدان