مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-16فرهنگي

فرش قرمز ونیز برای جشنواره ای کاملا حضوری


جشنواره بین المللی فیلم ونیز در تدارک برای برگزاری دوره آتی این رویداد سینمایی به صورت کاملا حضوری و با شرایط دوران پیش از کروناست.

- جشنواره بین المللی فیلم ونیز در تدارک برای برگزاری دوره آتی این رویداد سینمایی به صورت کاملا حضوری و با شرایط دوران پیش از کروناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، در حالی که جشنواره های فیلم تورنتو (9 تا 18 سپتامبر، 18 تا 27 شهریور) و همچنین جشنواره فیلم ساندنس در سال 2022 اعلام کرده اند همچنان به صورت ترکیبی از رویدادهای حضوری و مجازی برگزار خواهند شد، اما مسئولان جشنواره ونیز در حال برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد سینمایی از تاریخ 1 تا 11 سپتامبر (10 تا 20 شهریور) به صورت کالا حضوری و با شرکت صدها خبرنگار از سراسر جهان هستند.

بینال ونیز که برگزارکننده جشنواره سالانه فیلم ونیز است، قصد دارد دو سالانه معماری ونیز را نیز به همین شکل و از تاریخ 22 می و با عنوان چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟ برگزار کند که با حضور نمایندگان و پروژه های معماری از 46 کشور جهان و بیش از 400 خبرنگار بین المللی برپا خواهد شد.

ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا در تلاش برای احیای صنعت گردشگری این کشور است و از اواسط ماه می شرایط را برای بازگشت گردشگران واکسینه شده، بهبود یافته از ویروس کرونا و یا با تست منفی فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز ونیز برای جشنواره ای کاملا حضوری

فرش قرمز ونیز برای جشنواره ای کاملا حضوری