مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-16اقتصادي

تخصیص اعتبار 40 میلیاردی برای مقابله با تنش آبی گیلان


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از تخصیص اعتبار 40 میلیارد تومانی سازمان مدیریت بحران برای مقابله با تنش آبی احتمالی در استان خبر داد و گفت: تنش آبی بیشتر مناطقی را تهدید می کند که کشاورزی آن به صورت سنتی آبخور است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از تخصیص اعتبار 40 میلیارد تومانی سازمان مدیریت بحران برای مقابله با تنش آبی احتمالی در استان خبر داد و گفت: تنش آبی بیشتر مناطقی را تهدید می کند که کشاورزی آن به صورت سنتی آبخور است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، یکی از وظایف سازمان مدیریت بحران را رصد مشکلات موجود در دستگاه ها دانست و اظهار کرد: نیازمند کسب اطلاعات دستگاه ها در سه حوزه پیش بینی بحران، مقابله با بحران و بازسازی خسارات ناشی از بحران هستیم.

وی با اشاره به اطلاعات احصا شده از آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و هواشناسی، از وضعیت نامناسب منابع آبی استان و کمبود بارش ها خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه پدیده تغییر اقلیم در حال رخ دادن است و با افزایش دما حتی در فصول سرد سال مواجه هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، با بیان اینکه زمستان سال گذشته بارش برف بی نظیری در استان داشتیم، گفت: متاسفانه افزایش دما در بهمن ماه و وزش بادهای گرم موجب آب شدن سریع برف های ذخیره در ارتفاعات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 40 میلیاردی برای مقابله با تنش آبی گیلان

تخصیص اعتبار 40 میلیاردی برای مقابله با تنش آبی گیلان