مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-16سياسي

نامزدها با شفافیت عمل کنند/ لزوم انتخاب سالم و آگاهانه


رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی فارس گفت: اگردر انتخابات شفافیت نباشد می توان گفت که کاندیداها به مردم دروغ گرفته اند از این رو نامزدها در مورد برنامه هایشان شفافیت داشته باشند.

- حجت الاسلام سید محی الدین طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: انتخابات یکی از اصلی ترین ارکان مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی است پس به جرأت می توان گفت یکی از مهم ترین مسائلی که باید در این برهه مورد توجه کاندیداها قرار بگیرد و عاملی برای انتخاب اشخاص توسط مردم نیز بوده موضوع شفافیت در چرخه انتخابات است.

وی اضافه کرد: نمی توان از کاندیدایی که به عدم شفافیت اعتقاد دارد انتظار داشت به نفع مردم و کشور اقداماتی را انجام دهد از این رو باید روند حرکت کاندیداها به گونه ای باشد که با مردم شفاف و بدون هیچ پنهان کاری صحبت شود زیرا مردم به قدری از فضای سیاسی کشور آگاهی دارند که نمی توان بدون شفافیت با آنان صحبت کرد.

او در ادامه تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که گاهی در انتخابات با آن مواجه می شویم موضوع وعده های انتخاباتی است برخی با بیان وعده های انتخاباتی در تلاش اند تا مردم را به سمت خود سوق دهند اما شاهد هستیم برخی از این وعده ها بوی پوشالی بودن و دروغ می دهند که این عامل نیز می تواند مردم را سرخورده کرده و عاملی برای کاهش مشارکت مردم در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدها با شفافیت عمل کنند/ لزوم انتخاب سالم و آگاهانه

نامزدها با شفافیت عمل کنند/ لزوم انتخاب سالم و آگاهانه