مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-16فرهنگي

پرویز فلاحی پور: می گفتند کاش در سریال «یاور» بازی نمی کردی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پرویز فلاحی پور بازیگر سریال یاور درباره حضورش در این سریال و بازخورد هایی که با پایان پخش از مخاطب گرفته است بیان کرد: - پرویز فلاحی پور: می گفتند کاش در سریال یاور بازی نمی کردی! پرویز فلاحی پور بازیگر سریال یاور درباره واکنش ها به این سریال بیان کرد که برخی کار را دوست داشتند و برخی هم نه و به او گفته اند که کاش در این مجموعه بازی نکرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پرویز فلاحی پور بازیگر سریال یاور درباره حضورش در این سریال و بازخورد هایی که با پایان پخش از مخاطب گرفته است بیان کرد: من قبلاً هم با آقای سعید سلطانی کارگردان سریال همکاری کرده بودم و تجربه کار با او را داشتم، ولی در کار های رمضانی خیلی وقت بود بازی نکرده بودم.

بازخورد هایی هم گرفتم عده ای کار را دوست داشتند و عده ای هم دوست نداشتند و انتقاد هایی می کردند.

وی درباره فیلمنامه این سریال اظهار کرد: این مدل متن ها مثل آثار ماه رمضان یا دیگر مناسبت ها معمولاً یا یک فوریت انجام می شود و با عجله نوشته می شود و به همین دلیل ممکن است اشتباهاتی هم داشته باشد با این حال فکر می کنم در زمان کم و موقعیتی که آقای سعید مطلبی نوشته بود بد نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز فلاحی پور: می گفتند کاش در سریال «یاور» بازی نمی کردی!

پرویز فلاحی پور: می گفتند کاش در سریال «یاور» بازی نمی کردی!