مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-16سياسي

تأثیر میزان شفافیت عملکرد کاندیداها در مشارکت مردم در انتخابات


دبیر مجمع مهندسین استان اصفهان گفت: عملکرد شفاف نمایندگان مردم در شورای شهر و حضور مردم پای صندوق های رأی ارتباط مستقیم دارد.

- رسول حامدیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم شفافیت در عملکرد و شعارهای انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی در انتخابات 1400 اظهار داشت: عملکرد شوراهای شهر در همه شهرهای کشور این امر را الزام آور کرده است.

وی با بیان اینکه شفافیت لازمه دموکراسی و مردم سالاری است، ابراز داشت: کسی که در انتخابات از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا مشارکت دارد در واقع نماینده مردم است و باید شفافیت را در دستور کار خود قرار دهند.

نمایندگان مردم در شوراها باید در خانه شیشه ای باشند دبیر مجمع مهندسین استان اصفهان با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر باید به گونه ای رفتار کند، که در آینده نیز بتواند اعتماد مردم را برای انتخاب دوباره خود فراهم سازد، افزود: هر چه نمایندگان رفتار شفاف تری داشته باشند و در خانه شیشه ای فعالیت داشته باشند در جلب اعتماد مردم توفیق بیشتری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شفافیت نمایندگان در عملکرد می تواند رابطه آنها را با بدنه مردمی نیز توسعه دهد، اضافه کرد: با این روش نمایندگان می توانند دیدگاه های مردم را دریافت و در اقدامات خود ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر میزان شفافیت عملکرد کاندیداها در مشارکت مردم در انتخابات

تأثیر میزان شفافیت عملکرد کاندیداها در مشارکت مردم در انتخابات