مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-16اجتماعي

امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم، حضوری شد


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: با مجوز ستاد کرونا از فردا (27 اردیبهشت ماه) امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری آغاز می شود.

حسن مظفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امتحانات پایان ترم، اظهار کرد: امتحانات همه پایه های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیرحضوری انجام می شود.

امتحانات پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم متوسطه اول و دوم نیز با نظر و ارزشیابی در طول سال توسط معلم و تحت نظارت مدیر به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در امتحانات پایه نهم 14 هزار 300 نفر شرکت خواهند کرد، ادامه داد: امتحانات این دانش آموزان در 433 مدرسه با سئوالات هماهنگ استان و بر اساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش وپرورش و به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از 27 اردیبهشت تا 17 خردادماه در ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

مظفری تصریح کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور 8700 نفر در 96 حوزه امتحانی با میانگین 90 نفر بر اساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش وپرورش به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از 27 اردیبهشت ماه تا 24 خردادماه در ساعت 8 صبح برگزار می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: ارزشیابی دروس کارگاهی شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای به صورت حضوری با مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم، حضوری شد

امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم، حضوری شد