مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-16سياسي

شفافیت عملکرد اعضای شورای شهر امید را در دل مردم زنده می کند


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: شفافیت عملکرد نامزدها و سپس منتخبان مردم در شورای شهر امید را در دل مردم ایجاد خواهد کرد زیرا مردم مطمئن می شوند نمایندگانشان بی راهه نمی روند.

- با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر و روستا اظهار کرد: نامزدهای انتخابات از هم اکنون باید خود را در معرض دید و قضاوت مردم قرار دهند تا مردم بتوانند به خوبی آن ها را شناخته و تصمیم بگیرند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ادامه داد: این رویه باعث خواهد شد تا منتخبان مردم خود را همواره پاسخگوی مردم بدانند و هیچ گاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

وی نظارت مردم بر عملکرد نمایندگان خود در شورای شهر و حتی مجلس شورای اسلامی را امری لازم و ضروری دانست و افزود: این نظارت باید پیوسته در طول مدت خدمت وجود داشته باشد تا کارایی منتخبان پس از چند وقت کاهش نیابد.

پاکمهر با تاکید بر اینکه کاندیداها و سپس منتخبان مردم باید همواره شفافیت داشته باشند، گفت: داشتن شفافیت علاوه بر اینکه نقشه دشمنان در خصوص ناامیدی مردم را خنثی می کند، باعث می شود افراد نالایق شناسایی شده و توسط مردم حذف شوند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شفافیت امید را در دل مردم ایجاد خواهد کرد زیرا مردم مطمئن می شوند که منتخبان در راستای اهداف و منافع آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت عملکرد اعضای شورای شهر امید را در دل مردم زنده می کند

شفافیت عملکرد اعضای شورای شهر امید را در دل مردم زنده می کند