مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-16اجتماعي

تداوم محدودیت تردد شبانه در یزد/مردم توجهی به محدودیت تردد ندارند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با اشاره به برحورد با متخلفان منع تردد شبانه گفت: محدودیت تردد شبانه در استان تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

- سرهنگ محمدرضا زارع در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده و تنها از تنها روند شیوع آن کاهش داشته است، اظهار کرد: در محدودیت­های جدید ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا فعالیت اصناف افزایش داشته اما محدودیت تردد در استان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این که از 15 فروردین ماه سالجاری تاکنون به غیر از شب های قدر، محدودیت­های تردد برقرار بوده و متخلفان مشمول جریمه شدند افزود: تردد همچنان برای خودروهای غیربومی هم ممنوع است و کسانی که این مصوبه ستاد کرونا را نادیده بگیرند مشمول جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با بیان این که محدودیت های تردد در استان از سوی برخی نادیده گرفته می­شود و اخیرا افزایش تردد در ساعات ممنوعیت را شاهد هستیم، ابراز داشت: تنها هدف پلیس از اجرای محدودیت های تردد رفع بیماری کرونا و جلوگیری از چرخه انتقال است.

سرهنگ زارع با جدیت پلیس در برخورد با رانندگان خاطی تصریح کرد: متاسفانه مردم توجه چندانی به محدودیت تردد شبانه ندارند و رانندگانی که محدودیت های تردد را رعایت نکنند تخلف به صورت آنلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم محدودیت تردد شبانه در یزد/مردم توجهی به محدودیت تردد ندارند

تداوم محدودیت تردد شبانه در یزد/مردم توجهی به محدودیت تردد ندارند