مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-16سياسي

نیروهای هلال احمر در حفظ و توسعه منابع طبیعی شریک می شوند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از آمادگی داوطلبان مردمی برای مشارکت در راستای احیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ملی نهضت سبز 9 در 99 با حضور نیروهای مردمی جمعیت هلال احمر استان قم در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برگزار شد.

در این نشست محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و محمد شعاعی مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم به همراه جمعی دیگر از مسئولان و معاونان دو مجموعه حضور داشتند.

طرح ملی نهضت سبز با شعار های جوان سالم، جهان سالم می سازد و درخت برای زندگی و با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با هدف افزایش مشارکت های مردمی در راستای حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری از منابع طبیعی دنبال شده است.

پیش از این مراسم، نیروهای مردمی جمعیت هلال احمر استان قم در قالب سه تیم 9 نفره برادران و یک تیم 9 نفره خواهران شامل اعضای کانون های جوانان دانشجویی و دانش آموزی در کارگاه آموزشی کاشت نهال شرکت کردند.

سپس این تیم ها در قالب یک مسابقه اقدام به کاشت نهال کردند و در پایان با توجه به میزان رعایت اصول فنی کاشت، ارائه کار جمعی، خلاقیت و نوآوری نفرات، 9 نفر از برادران و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای هلال احمر در حفظ و توسعه منابع طبیعی شریک می شوند

نیروهای هلال احمر در حفظ و توسعه منابع طبیعی شریک می شوند