مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-16حوادث

‍ عاملین نزاع و درگیری در سقز دستگیر شدند


فرمانده انتظامی سقز از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در جاده «ملقرنی» این شهرستان خبر داد.

- اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف منجر به نزاع و درگیری در یکی از محله های شهر سقز (جاده ملقرنی)، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

وی گفت: با حضور مأموران نیروی انتظامی در کمتر از چهار ساعت، چهار عامل اصلی درگیری دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات در اختیار انتظامی شهرستان و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

صفری در ادامه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دیگری در بلوار ارتش شهر سقز، بلافاصله با حضور مأموران مشخص شد 3 نفر با یکدیگر در گیر شدند که در جریان این درگیری یک نفر از منازعین، دچار ضربه مغزی شده که پس از تلاش مأموران اورژانس و انتقال وی به بیمارستان نامبرده در مورخه یوم جاری متأسفانه فوت کرد.

وی افزود: در این خصوص دو نفر دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه ناامنی و اخلال در نظم و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با قانون شکنان و برهم زنندگان آرامش و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ عاملین نزاع و درگیری در سقز دستگیر شدند

‍ عاملین نزاع و درگیری در سقز دستگیر شدند