مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-16اقتصادي

تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اهدای لوحی، از تلاش های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در صیانت از نیروی کار در محیط های کاری و تولید این گروه صنعتی قدردانی کرد.

- اخبار شرکتها؛ ایکوپرس - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست قدردانی از اقدامات مدیرعامل ایران خودرو در اجرای مقررات ایمنی و شیوه نامه های بهداشتی، ضمن اشاره به اولویت وزارت کار در توجه به سلامت و صیانت نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: بر اساس گزارش های اداره کل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو در صیانت و سلامت نیروی کار و کاهش آسیب های شغلی کارنامه قابل قبولی داشته است.

حاتم شاکرمی، افزود: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی مانند ایران خودرو از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، توجه جدی به سلامت و صیانت از نیروی کار داشته و در این راستا نیز در زمینه های آموزش، فاصله گذاری اجتماعی و تامین تجهیزات حفاظت فردی و نظارت جدی بر اجرای شیوه نامه ها اقدامات موثری داشته که موجب کاهش آسیب ها در این مجموعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته با توجه به دو پدیده تحریم و کرونا و در شرایط سخت اقتصادی توانستند بدون توقف تولید، اقدامات بزرگ و قابل تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو