مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-16سياسي

گرمه داروخانه و مرکزدرمانی شبانه روزی ندارد/مردم شب ها بیمار نشوند


وجود مرکز درمانی و داروخانه شبانه روزی در گرمه از الزاماتی است که حق مردم بوده و بارها برخی را به دلیل نبود امکانات مجبور به سفر به سایر شهرستان های خراسان شمالی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، توسعه زیرساخت های درمانی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت و توسعه در یک منطقه محسوب می شود که شهرستان گرمه از داشتن بسیاری از این امکانات و زیرساخت ها محروم است و لازم است که مسئولان مربوطه توجه بیشتری برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهر داشته باشند.

وجود مرکز درمانی و داروخانه شبانه روزی در گرمه از الزاماتی است که حق مردم بوده و بارها مردم را به دلیل نبود امکانات مجبور به سفر به سایر شهرستان ها و استان ها کرده است.

هزینه های اضافه بر درمان روی دوش اهالی گرمه علی حسن زاده  یکی از دانشجویان گرمه گفت: داروخانه شبانه روزی از نیازهای ضروری مردم این شهرستان است تا در مواقع ضروری مجبور به طی مسافت برای رفتن به شهرهای اطراف نشوند و در سطح شهرستان تنها تعداد محدودی داروخانه فعالیت می کند که آن هم شبانه روزی نیستند.

به گفته وی نبود مرکز درمانی شبانه روزی موجب شده تا بیماران در روزهای تعطیل و ساعت های غیر اداری و شب اگر نیاز به دارو داشته باشند، برای تهیه آن به شهرستان های هم جوار مراجعه کنند و علاوه بر تحمل مسافت طولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمه داروخانه و مرکزدرمانی شبانه روزی ندارد/مردم شب ها بیمار نشوند

گرمه داروخانه و مرکزدرمانی شبانه روزی ندارد/مردم شب ها بیمار نشوند