مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-16سياسي

توانمندسازی امنیتی محلات از برکات قرارگاه تحول محلات است


فرماندار بندرعباس با بیان اینکه قرارگاه های تحول محلات نقش بسیار تاثیرگذاری را در حوزه توانمندسازی امنیتی محلات ایفا کرده اند، گفت: حضور سپاه در محلات و کاهش مسائل و مشکلات اقتصادی خانواده ها با کمک دستگاه های دولتی ذیربط سبب شده است بخشی از نیازمندی .

- ایسنا/هرمزگان فرماندار بندرعباس با بیان اینکه قرارگاه های تحول محلات نقش بسیار تاثیرگذاری را در حوزه توانمندسازی امنیتی محلات ایفا کرده اند، گفت: حضور سپاه در محلات و کاهش مسائل و مشکلات اقتصادی خانواده ها با کمک دستگاه های دولتی ذیربط سبب شده است بخشی از نیازمندی هایجامعه رفع و گرایش به سمت و سوی تخلفات و مسائل امنیتی کاهش یابد.

عزیزاله کناری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره دارای برکات ملموس و ناملموسی برای مردم بوده و خواهد بود، خاطرنشان کرد: دامنه شمول این نهال انقلابی در حوزه های مختلف به دلیل خلوص نیت، رشد و ترقی کرده و بالنده شده و می تواند هر روز در هر حوزه ورود کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج نهادی مردمی بوده و از بطن مردم جدا نیستند، افزود: سپاه پاسداران علاوه بر اینکه در راستای مراقبت و دفاع از انقلاب اسلامی بعنوان دستاورد مردمی تلاش می کند در تمامی حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی امنیتی محلات از برکات قرارگاه تحول محلات است

توانمندسازی امنیتی محلات از برکات قرارگاه تحول محلات است