مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-16پزشكي

پیگیری راه اندازی مجدد رشته پرستاری در اسدآباد


معاون آموزش تحقیقات، پژوهش و دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی اسدآباد از پیگیری راه اندازی مجدد رشته پرستاری طی مهرماه امسال در اسدآباد خبر داد.

- حسین عفت پناه در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه سال 96 دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از دانشگاه علوم پزشکی همدان مستقل شد اظهار کرد: در حال حاضر این دانشکده با سه رشته کاردانی فوریت های پزشکی،کارشناسی پرستاری و کارشناسی بهداشت عمومی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه در کلان منطقه سه وزارت بهداشت برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد سه رشته کارشناسی مامایی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، کتابداری و اطلاع رسانی در شاخه پزشکی و کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی به تصویب رسیده است گفت: امیدواریم رشته های کارشناسی ناپیوسته همچون فوریت های پزشکی نیز به این مجموعه اضافه شود.

معاون آموزش تحقیقات، پژوهش و دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه سال گذشته موفق به راه اندازی دو واحد جدید در معاونت آموزشی شدیم عنوان کرد: با توجه ویژه ریاست دانشکده واحد کمیته انضباطی و مرکز آموزش مهارت حرفه ای اضافه شد.

وی از تعلیق مجوز جذب رشته پرستاری سخن گفت و افزود: از ابتدا پیگیر بازگشت این رشته بودیم و در این راستا بخش مهارت های بالینی و کتابخانه به روز رسانی و واحد دپارتمان آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی مجدد رشته پرستاری در اسدآباد

پیگیری راه اندازی مجدد رشته پرستاری در اسدآباد