مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-16اقتصادي

پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید


رییس سازمان صمت فارس در حمایت از مشاغل متعدد در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت از پرداخت تسهیلات مالی به میزان 9 هزار و 179 میلیارد ریال طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی در توضیح جزییات مبالغ پرداختی به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: مبلغ این پرداختی ها، در مجموع به میزان  6 هزار و 858 میلیارد ریال می باشد که در جهت افزایش اشتغال و رونق تولید موثر واقع شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال گذشته بیان نمود: در مجموع میزان پرداخت این تسهیلات در سال گذشته 2 هزار و 321 میلیارد ریال بوه است.

ایزدی، تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در راستای اشتغالزایی و افزایش تولید مفید دانست و توضیح داد: این جلسات موجب شده که بسیاری از موانع و مسائل پیش رو در امر اشتغال و تولید حل و فصل شود و راهکارهای علمی و عملی با هدف ارتقاء توان اقتصادی ارائه و تصمیات اجرایی اتخاذ گردد.

رییس سازمان صمت فارس یادآور شد: با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا و افت برخی کسب و کارها این سازمان با تمام توان ، حمایت های لازم را از مشاغل متعدد(خرد و کوچک گرفته تا کلان و کشوری) در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت اعمال نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید

پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید