مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-16فرهنگي

سه اثر تازه منتشره در حوزه زبان و ادبیات پاکستان رونمایی می شود


آیین رونمایی از سه کتاب تازه منتشرشده در حوزه زبان و ادبیات پاکستان، روز دوشنبه 27 اردیبهشت (ثور)، برابر با 17 می، از ساعت 14 به وقت تهران در مؤسسه فرهنگی اکو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از سه کتاب تازه منتشرشده در حوزه زبان و ادبیات پاکستان، روز دوشنبه 27 اردیبهشت (ثور)، برابر با 17 می، از ساعت 14 در مؤسسه فرهنگی اکو برگزار می شود.

در این نشست مجازی از کتاب های درخت کلمات (مجموعه داستان های مینی مال) نوشته مبشر علی زیدی، چاپ دوم دستور کامل و آموزش زبان اردو برای فارسی زبانان ، تألیف شادرون شاهد چوهدری و مجموعه غزل پیرهن گم کرده ام ، سروده احمد شهریار رونمایی خواهد شد.

در افتتاحیه نشست مذکور، سرور بختی، رییس مؤسسه فرهنگی اکو سخنرانی خواهد کرد و در ادامه مبشر علی زیدی، نویسنده و محقق از پاکستان، علی بیات، دانشیار گروه زبان و ادبیات اردوی دانشگاه تهران، علی داوودی، مدیر دفتر شعر حوزه هنری، وفا یزدان منش، دانشیار گروه زبان و ادبیات اردوی دانشگاه تهران و عنبرین اشرف، دانشجوی دکتری زبان فارسی دانشگاه شهید بهشتی از پاکستان به ایراد سخن پیرامون موقعیت و فعالیت های فرهنگی نویسندگان، همچنین چگونگی تألیف، تحقیق و تدوین آثار تازه انتشاریافته آنان می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اثر تازه منتشره در حوزه زبان و ادبیات پاکستان رونمایی می شود

سه اثر تازه منتشره در حوزه زبان و ادبیات پاکستان رونمایی می شود