مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-16سياسي

ضرورت رعایت اخلاق انتخابات


بعد از پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نوبت ائتلاف جریان های سیاسی و رقابت بین کاندیداهاست که اخلاق موضوع محوری این روند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سارا هوشمندی نوشت: ثبت نام انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری به پایان رسید و حالا ائتلاف های گروه های سیاسی و جناح های مختلف آغاز می شود.

مانند انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، در جبهه انقلاب نامزدهای متعددی ثبت نام کرده اند که انتظار می رود با عبرت گرفتن از تجربه سال 92، انقلابیون این بار با نامزدی واحد وارد عرصه نهایی شوند.

یک: این طبیعی است که وقتی لیستی از نامزدهای واجد شرایط و در حد مقام مهمی چون ریاست جمهوری از طرف گروه های اصلی جریان انقلاب تهیه می شود، برخی هم نتوانند در ساز و کار نهایی قرار گیرند و توان آنها با نفر نهایی منتخب جریان انقلاب قابل مقایسه نیست، اما به خاطر انقلاب اسلامی و خروج کشور از بحران یک دهه اخیر پاستور، هرگز نباید به اقدامات انفرادی روی آورند چون منجر به تقویت کسانی خواهد شد که مشکلات معیشتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک دهه اخیر را به وجود آوردند.

تکروی به معنای انشقاق و درگیری محسوب می شود و ممکن است خدای ناکرده منجر به تشکیل دولت سوم روحانی و به خاک سیاه نشستن عده بیش تری از هموطنان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت اخلاق انتخابات

ضرورت رعایت اخلاق انتخابات