مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16فرهنگي

نیما جاویدی و سعید روستایی: «نویسندگی» را ارج بنهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با بزرگداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی برابر با 25 اردیبهشت ماه سعید روستایی و نیما جاویدی دو کارگردان و فیلمنامه نویس جوان سینما مشترکا در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار دادند ضمن تبریک این روز، - نیما جاویدی و سعید روستایی در دل نوشته ای مشترک همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، بر اهمیت و ارج نوشتن و نویسندگی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با بزرگداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی برابر با 25 اردیبهشت ماه سعید روستایی و نیما جاویدی دو کارگردان و فیلمنامه نویس جوان سینما مشترکا در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار دادند ضمن تبریک این روز، از موهبت نوشتن گفتند.

در این یادداشت آمده است: روز پاسداشت بزرگ حماسه سرای فارسی زبان، حکیم ابوالقاسم فردوسی دست کم فرصتی است باارزش برای یادآوری جایگاه پر اهمیت شعرا و نویسندگان ایرانی در تمام ادوار تاریخ این سرزمین کهن.

چه بسا این روز ها علاقه مندان به عرصه نویسندگی در تمامی حوزه های مرتبط، به خاطر معدود نگاه های عوامانه و سطحی نسبت به آینده این هنر جذاب و شریف دچار تردید گردند.

بر خود می دانیم که به عنوان بخش بسیار کوچکی از جامعه بزرگ، محترم و شریف نویسندگان ایرانی، این جایگاه مهم در شکل گیری زبان و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیما جاویدی و سعید روستایی: «نویسندگی» را ارج بنهیم

نیما جاویدی و سعید روستایی: «نویسندگی» را ارج بنهیم