مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-16سياسي

بار احزاب بر دوش رسانه های اجتماعی در انتخابات 1400


رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی در حال حاضر به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی، نقش بسیار مهمی در تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند و این موضوع از مسائلی است که همه نامزدهای انتخاباتی به دنبال آن هستند.

- ایسنا/همدان رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی در حال حاضر به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی، نقش بسیار مهمی در تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند و این موضوع از مسائلی است که همه نامزدهای انتخاباتی به دنبال آن هستند.

در دوره های قبلی شاهد این بودیم که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در تجمعات مردمی و سفرهای استانی تلاش می کردند تا بتوانند توده ها را با خود همراه کنند اما در سال 1400 با انتخاباتی مواجه هستیم که زیرسایه بیماری کووید 19 برگزار می شود بنابراین به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، ستاد ملی مدیریت کرونا اجازه برگزاری این تجمعات را به کاندیداها نمی دهد و به علت شرایط موجود، عرصه رقابت های سیاسی و تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بیش از هر زمان دیگری به فضای مجازی، رسانه های اجتماعی و رسانه ملی کشیده می شود.

به علت تأثیرگذاری رسانه ها در فضای انتخاباتی کشور، ایسنا در نشستی مجازی با حضور بهروز شجاعی و علی شیخ الاسلامی که از فعالان سیاسی و رسانه ای به بررسی نقش رسانه ها در انتخابات 1400 پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار احزاب بر دوش رسانه های اجتماعی در انتخابات 1400

بار احزاب بر دوش رسانه های اجتماعی در انتخابات 1400