مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-16سياسي

سی قرار عاشقی در سی شب التیام بخش


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: به تأسی از یتیم نوازی امیرالمونین علی (ع) و باهدف توسعه خدمات حمایت و توان افزایی فرهنگی و روانی خانواده های تحت حمایت، - ایسنا/سمنان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: به تأسی از یتیم نوازی امیرالمونین علی (ع) و باهدف توسعه خدمات حمایت و توان افزایی فرهنگی و روانی خانواده های تحت حمایت، برنامه ای در قالب سی شب سی قرار عاشقی به صورت حمایت، سرکشی و بازدید از 30 خانواده ایتام با حضور تیم حمایتی فرهنگی کمیته امداد استان سمنان برگزار شد.

سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: این طرح در راستای منظومه توانمندسازی ایتام و به تأسی از یتیم نوازی به صورت پایلوت با هدف و شعار حمایت فرهنگی در استان سمنان کلید خورد.

وی با بیان اینکه اغلب خانواده های انتخاب شده دارای فرزند محصل و دانشجو که وضعیت تحصیلی این عزیزان پایش شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اهدای هدیه به فرزندان ایتام متناسب با شرایط سنی و تحصیلی، کمک های نقدی و کالایی به این خانواده ها صورت گرفت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در هر بازدید از خانواده ایتام مشکلات خانواده پایش و در همان لحظه برای رفع موانع و مشکلات آنان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی قرار عاشقی در سی شب التیام بخش

سی قرار عاشقی در سی شب التیام بخش