مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-16اجتماعي

فرصتها و خدمات شهری در کرمان عادلانه توزیع می شود


معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: به دنبال افزایش رضایت شهروندان از خدمات شهری و توزیع عادلانه خدمات در مناطق پنج گانه هستیم.

- ، رامین امیرمداح با اشاره به ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی، راه اندازی بازارچه های محلی و راه اندازی کارخانه بازیافت، به عنوان بخشی از برنامه های معاونت خدمات شهری شهرداری در سال جاری، یادآور شد: ساماندهی دست فروشان در تمام نقاط شهر، زیباسازی و به سازی معابر و افزایش چشمگیر کاشت گل وگیاه با هدف آرامش روحی شهروندان، از دیگر برنامه های معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان در سال جاری است.

وی افزود: در سال جدید، جلوگیری از تخلفات شهری را در راستای افزایش ایمنی و سلامت شهروندان، به طور جدی در دستور کار خود قرار داده ایم.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان بیان کرد: سعی کرده ایم امکانات و فرصت ها در زمینه خدمات شهری در تمام مناطق پنج گانه شهر به صورت یکسان توزیع شود و با توجه به وسعت هر منطقه و جمعیت آن، خدمات شهری به صورت مطلوب تری به شهروندان ارائه شود.

امیرمداح خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه تمام خدمات در حوزه خدمات شهری در مناطق مختلف شهر، کار آسانی نیست، اما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا این مهم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتها و خدمات شهری در کرمان عادلانه توزیع می شود

فرصتها و خدمات شهری در کرمان عادلانه توزیع می شود