مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-16سياسي

پایان ماراتن ثبت نام/ به چه برنامه ای رای می دهید؟ ؛ آخرین نظرسنجی ایسپا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رییس جمهور، - پایان ماراتن ثبت نام/ به چه برنامه ای رای می دهید؟ ؛ آخرین نظرسنجی ایسپا هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رییس جمهور، به بازخوانی اخبار انتخابات و نامزدهای ریاست جمهوری می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رییس جمهور، به بازخوانی اخبار انتخابات و نامزدهای ریاست جمهوری می پردازد.

پایان ماراتن ثبت نام جمال عرف، رییس ستاد انتخابات کشور بعد از اتمام پنج روز و پایان ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: در مجموع این پنج روز 592 نفر داوطلب در انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد 40 نفر خانم و 552 نفر آقا بودند.

وی درباره تحصیلات ثبت نام ککندگان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: 272نفر از ثبت نام کنندگان لیسانس و کمتر و 320 نفر از آنان فوق لیسانس به بالا بودند.

89 نفر از ثبت نام کنندگان زیر 40 سال سن داشتند و افرادی که بین 40 تا 75 سال بودند هم 495 نفر بوده و هشت نفر هم بالای 75 سال سن داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماراتن ثبت نام/ به چه برنامه ای رای می دهید؟ ؛ آخرین نظرسنجی ایسپا

پایان ماراتن ثبت نام/ به چه برنامه ای رای می دهید؟ ؛ آخرین نظرسنجی ایسپا