مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-16سياسي

حضور همه جناح ها در انتخابات نشان می دهد رییس جمهور تدارکاتچی نیست


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور جناح های گوناگون در انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که رییس جمهور اختیارات زیادی دارد و تدارکاتچی نیست.

- ، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: متاسفانه طی هفته های اخیر شاهد هجمه های زیادی به شورای نگهبان بودیم که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: البته شخصیت های مختلف و از جناح های گوناگون در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که کسوت و حضور جناح های سیاسی چند پیام مهم دارد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در وهله اول حضور شخصیت ها و جناح های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری نشان می هد همه جناح های سیاسی انتخابات جمهوری اسلامی ایران را سالم و آزاد می دانند.

زنگنه اظهار داشت: از سوی دیگر اکثر جناح ها و شخصیت های مختلف با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که اختیارات ریاست جمهوری در حد یک تدارکاتچی نیست و رییس جمهور اختیارات زیادی دارد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این اکثر افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند، به وضع موجود نگاه منتقدانه ای دارند و معتقدند اختیارات رییس جمهور زیاد است و با این اختیارات می توان مشکلات کشور را حل و فصل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور همه جناح ها در انتخابات نشان می دهد رییس جمهور تدارکاتچی نیست

حضور همه جناح ها در انتخابات نشان می دهد رییس جمهور تدارکاتچی نیست