مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-15پزشكي

انجام بیش از 116 هزار عمل جراحی در قطب چشم پزشکی جنوب شرق کشور


رییس بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(ع) زاهدان گفت: تاکنون بالغ بر 116هزار و 500 عمل جراحی چشم در این بیمارستان انجام شده است و هم اکنون نیز بیمارانی از کشورهای همجوار برای درمان به استان مراجعه می کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(ع) زاهدان گفت: تاکنون بالغ بر 116هزار و 500 عمل جراحی چشم در این بیمارستان انجام شده است و هم اکنون نیز بیمارانی از کشورهای همجوار برای درمان به استان مراجعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا مالکی با بیان اینکه بهترین دستگاه های تشخیصی و درمان شبکیه در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا(ع) زاهدان وجود دارد افزود: چشم پزشکان ماهر و تجهیزات مدرن مجموعه ای کامل را برای ارائه خدمات درمانی چشم پزشکی در این بیمارستان تشکیل داده اند و روزانه به تعداد زیادی از بیماران از سراسر ایران و کشورهای همسایه در این بیمارستان خدمات ارائه می شود و انجام درمان فوق تخصصی جداشدگی شبکیه در داخل سیستان و بلوچستان انجام می شود و نیاز به سفر درمانی خارج از استان را رفع کرده است.

رییس بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(ع) زاهدان ادامه داد: ضربه به سر یکی از علل شایع جداشدگی شبکیه محسوب می شود و فرد ممکن است تا 6 ماه هیچ گونه علامتی در چشم خود در این خصوص احساس نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 116 هزار عمل جراحی در قطب چشم پزشکی جنوب شرق کشور

انجام بیش از 116 هزار عمل جراحی در قطب چشم پزشکی جنوب شرق کشور