مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-15سياسي

هبه و نذورات رقیب جدی وقف


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: رقیب اصلی وقف در شرایط کنونی هبه، صلح و نذورات است که به جد این امر ماندگار را تحت تأثیر قرار داده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: رقیب اصلی وقف در شرایط کنونی هبه، صلح و نذورات است که به جد این امر ماندگار را تحت تأثیر قرار داده است.

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه با توجه به وظیفه خطیر در صیانت از موقوفات تلاش می کند تا با اولویت عمل به نیات واقفان را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهد.

وی از وقف به عنوان مدیریت مال و ثروت بعد از گذر از این زندگی دنیوی و مادی دانست و تصریح کرد: عده ای برای سرمایه گذاری اخروی خود دست به عمل وقف می زنند تا بعد از مرگشان براساس نیات و اهدافی که دارند، عایدات امر خداپسندانه وقف نصیب آنها شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: اداره کل اوقاف در سطح استان و شهرستان ها در چند محور کارکرد و فعالیت های خود را به شکلی هدف گذاری کرده تا در خدمت واقفان بوده و نیت آنها به شکل صحیح به سرانجام برسد.

ستوده به تنوع خیرات و مبرات از وقف معنوی و مادی گرفته تا ملکی و سایر حوزه ها افزود: صرفا وقف مربوط به واگذاری ملک و یا ساختمان نیست بلکه برخی ها با صرف عمر خود در مسائل معنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هبه و نذورات رقیب جدی وقف

هبه و نذورات رقیب جدی وقف