مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-15اقتصادي

41 سال از آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر کرمانشاه می گذرد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه گفت: 41 سال از آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر کرمانشاه می گذرد.

- با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر مهمترین ابزار ساماندهی نظام مند کالبدی شهر محسوب می شود، اظهار کرد: این طرح در مواجه با نارسایی های کالبدی-فضایی شهر به کار گرفته می شود.

وی افزود: با وجود سابقه طولانی تهیه و اجرای طرح های تفصیلی ارزیابی میزان تحقق پذیری اهداف و موفقیت آن ها به ندرت انجام شده همان گونه که از آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر کرمانشاه 41 سال گذشته و به عبارتی بازنگری مجدد آن 6 سال به تعویق افتاده و در نتیجه بازخورد این طرح در نظام برنامه ریزی انعکاس چندانی نداشته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه برای نیل به یک برنامه ریزی و مدیریت پویا، مستمر، منعطف و مبتنی بر واقعیات طرح های تفصیلی شهری، ارزیابی آن ها گامی ضروری است، گفت: با توجه به اهمیت این طرح ها در چهارچوب کلان برنامه ها و سیاست های شهری سوالاتی همچون چه روش یا روش هایی برای ارزیابی میزان تحقق پذیری اهداف آن ها مناسب است، طرح تفصیلی شهر کرمانشاه تا چه حد محقق شده و چالش ها و موانع اجرا در آنچه بوده است، مطرح می شود.

مسعودی اصل تصریح کرد: با وجود تلاش های انجام شده بیشتر طرح های جامع و تفصیلی در حال حاضر با وجود اصلاحات جزیی در شرح خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 سال از آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر کرمانشاه می گذرد

41 سال از آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر کرمانشاه می گذرد