مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-15اقتصادي

عملیات اجرایی پتروپالایش آناهیتا تابستان امسال کلید می خورد


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه از شروع عملیات اجرایی پتروپالایش آناهیتا در نیمه ابتدایی امسال خبر داد.

- عملیات اجرایی "پتروپالایش آناهیتا" تابستان امسال کلید می خورد ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه از شروع عملیات اجرایی پتروپالایش آناهیتا در نیمه ابتدایی امسال خبر داد.

بهزاد باباخانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بلاتکلیفی 15 ساله پالایشگاه آناهیتا، گفت: در نهایت با پیگیری های استاندار کرمانشاه این پروژه سال گذشته تعیین تکلیف شد و بخش عمده سهم آن به قرارگاه خاتم (ص) واگذار شد.

وی یادآور شد: بیش از 66 درصد سهام این پروژه در اختیار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و 33 درصد مابقی نیز در اختیار وزارت نفت قرار داشت، اما با توجه به اینکه وزارت کار تمایلی به انجام این پروژه نشان نداد، سهام آن در نهایت با پیگیری های بسیار به قرارگاه خاتم(ص) واگذار شد.

وی افزود: قرارگاه تمایل زیادی برای راه اندازی این پروژه دارد و هم اکنون نیز تجهیز کارگاه برای شروع عملیات اجرایی پروژه در حال انجام است.

باباخانی اعتبار لازم برای اجرایی شدن این پروژه را حدود پنج میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: برنامه این است برای شروع کار قرارگاه خاتم 500 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و همزمان 500 میلیون دلار دیگر نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پتروپالایش آناهیتا تابستان امسال کلید می خورد

عملیات اجرایی پتروپالایش آناهیتا تابستان امسال کلید می خورد