مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-15ورزشي

فدراسیون سوارکاری تافته جدابافته شده است/ تا بوی پول می آید مدعیان صف می کشند


رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با انتقاد شدید از رفتار فدراسیون سوارکاری و شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، گفت: برخی نمی خواهند رشد و توسعه سوارکاری گنبدکاووس را ببینند.

- حجت الله یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اتفاقات و رخدادهای اخیر در حوزه فراخوان مزایده و واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس توسط شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور، اظهار کرد: تمام مشکل به این بر می گردد که برخی نمی خواهند دست از سر منافع مالی موجود در سوارکاری برداشته و نمی خواهند این درآمدها در این شهر و برای توسعه ورزش هزینه شود.

وی با بیان اینکه در سال 1397 وقتی به گنبدکاووس آمدم همه متولیان برگزاری کورس سوارکاری در گنبدکاووس آن را زیان ده دانسته و خود را در حال ایثار و ضرر کردن نشان می دادند، افزود: به محض اینکه مسئولیت اجرای کورس به مردم گنبدکاووس واگذار شد همه دیدند که کورس سود هم داشته و این درآمدها برای توسعه مجموعه هزینه شد دوباره برخی به دنبال تصدی گری و مدیریت مجموعه افتاده اند.

* فدراسیون سوارکاری به خواسته مردم توجه کند/ با تصمیمات خلق الساعه سوارکاری را نابود نکنید رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه سوال ما این است که چگونه است به همراه فراخوان مجموعه سوارکاری گنبدکاووس فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون سوارکاری تافته جدابافته شده است/ تا بوی پول می آید مدعیان صف می کشند

فدراسیون سوارکاری تافته جدابافته شده است/ تا بوی پول می آید مدعیان صف می کشند