مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-05-15سياسي

اکبر ترکان؛ وداع با مدیرِ مادرزاد


  خیلی ها هستند که از این منصب مدیریتی به آن منصب می روند ولی وجه بوروکراتیک و نه تکنوکراتیک آنها می چربد یا تنها «هستند»؛ مصداقی از «بیخودی الممالک» قهوه تلخ مهران مدیری! یعنی بود و نبودشان علی السویه است چون اثری بر جای نمی گذارند.

-   خیلی ها هستند که از این منصب مدیریتی به آن منصب می روند ولی وجه بوروکراتیک و نه تکنوکراتیک آنها می چربد یا تنها هستند ؛ مصداقی از بیخودی الممالک قهوه تلخ مهران مدیری! یعنی بود و نبودشان علی السویه است چون اثری بر جای نمی گذارند.

ترکان اما چه موافق او باشیم و چه نه، این گونه نبود و هنوز در وزارت دفاع یا وزارت راه و مناطق ویژه او را به خاطر می آورند و منتقدین هم توان مدیریتی او را انکار نمی کنند.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- فرزند مهندس اکبر ترکان از درگذشت او خبر داده که هر چند وزیر سال ها قبل وزیر دفاع و نیز راه و ترابری یا معاون وزیر نفت بود اما بیشتر با مدیریت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شناخته می شد.

مدیریت در وزارتخانه های مختلف و در برخی در سطح وزیر (مانند وزارت دفاع و راه و ترابری در دو دولت هاشمی رفسنجانی) سبب شده یگانه تصویری که از او ترسیم شود مدیریت در سطوح بالای دولتی باشد چندان که تنها در دولت دوم احمدی نژاد غایب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر ترکان؛ وداع با مدیرِ مادرزاد

اکبر ترکان؛ وداع با مدیرِ مادرزاد