مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 20:402021-05-15اقتصادي

قیمت جدید نان در تهران هنوز اعلام نشده است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت جدید نان کارشناسی شده است، گفت: اعلام قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با وزارت کشور و وزارت صنعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، گفت: هنوز قیمت نان در تهران رسما افزایش نیافته است و قیمت سال قبل اجرا می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه هنوز قیمت جدید نان در تهران اعلام نشده است، افزود: قیمت جدید نان کارشناسی شده و مراحل بررسی آن در استانداری و شورای آرد و نان طی شده، اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با مقامات ذیصلاح یعنی وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی در مورد زمان اعلام جدید قیمت نان در تهران، گفت: استانداری در حال پیگیری از مقامات ذیصلاح است که قیمت جدید نان در صورت موافقت آنها، اعلام خواهد شد.

رییس سازمان صمت استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا افزایش قیمت نان در برخی از استان ها از جمله البرز اعلام شده، اما در تهران هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، گفت: به علت حساسیت هایی که نسبت به استان تهران وجود دارد و مرکزیت آن، اعلام قیمت جدید برای نان همیشه با هماهنگی مقامات دولتی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعلام نشدن قیمت جدید برای نان در تهران به علت نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: نمی دانم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید نان در تهران هنوز اعلام نشده است

قیمت جدید نان در تهران هنوز اعلام نشده است