مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-15اجتماعي

مجاز بودن تردد خودروهای بومی تا پایان فصل کشاورزی در گیلان


جانشین رییس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: تردد خودروهای بومی استان از امروز تا پایان شهریور (پایان فصل کشاورزی) در گیلان مجاز است اما ممنوعیت ترددهای شبانه خودروها در استان، - ایسنا/گیلان جانشین رییس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: تردد خودروهای بومی استان از امروز تا پایان شهریور (پایان فصل کشاورزی) در گیلان مجاز است اما ممنوعیت ترددهای شبانه خودروها در استان، همچنان پابرجاست.

محمود قاسم نژاد با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مقابله و مدیریت کرونای استان در روز جاری اظهار کرد: با توجه به برگزاری حضوری آزمون پایه های نهم و دوازدهم و نیز اهمیت موضوع سلامت دانش آموزان، اولیا و کادر مربیان و معلمان تمهیداتی اتخاذ شده که فاصله دو متری بین دانش آموزان الزامیست که دست اندر کاران باید بر این امر توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: چنانچه افرادی دچار بیماری تشخیص داده شوند با ارائه شماره ملی به دانشگاه علوم پزشکی استان، در مراقبت خواهند بود و روند درمانی آنان صورت خواهد گرفت و چنانچه دانش آموزانی مبتلا به بیماری باشند در اتاق ایزوله، آزمون گرفته خواهد شد.

قاسم نژاد دریافت کارت ورود به جلسه در پایه های نهم و دوازدهم را الکترونیکی عنوان و تصریح کرد: نیاز به حضور افراد و دانش آموزان برای دریافت کارت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاز بودن تردد خودروهای بومی تا پایان فصل کشاورزی در گیلان

مجاز بودن تردد خودروهای بومی تا پایان فصل کشاورزی در گیلان