مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-15سياسي

انتقاد استاندار کرمان از استخدام زیاد در دستگاه ها


استاندار کرمان با انتقاد از استخدام زیاد در دستگاه های دولتی اظهار کرد: تشکیلات تنبل، بی انگیزه با لشکری از کارمندان بیکار حاصل استخدام های زیاد در دستگاه های دولتی است و به نظر بنده با لشکری از کارمندان بیکار در جوامع مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی زینی وند غروب 25 اردیبهشت ماه در آیین افتتاح خانه تشکل های مردم نهاد (سمن سرا) استان کرمان ضمن تشکر از نمایندگان سمن های استان و بیان اینکه ادامه ضرورت فعالیت تشکل ها برکسی پوشیده نیست و گفت: کسانی که فهم و دانش درستی از اداره کشور و ضرورت مشارکت های اجتماعی کشور نداشته باشند نقش تشکل ها را کمرنگ می بینند.

وی با اشاره به قدمت سمن ها در کشور، اظهار کرد: در دنیا سال هاست که تشکل ها و خیریه ها یار و یاور مردم در زمینه های حفظ محیط زیست، توانمندی سازی افراد محروم، رسیدگی به آسیب های اجتماعی و .

هستند و باید مدنظر داشت که حتی دولت های قدرتمند و پردرآمد، توان رسیدگی به امور پراکنده، مطالبات گسترده و متنوع مردم را ندارند.

زینی وند استان کرمان را در زمینه تشکیل سمن ها پیشرو دانست و عنوان کرد: تشکل های مردم نهاد با گستردگی و تنوع فعالیت هایی که دارند می توانند به داد مردم برسند و جامعه را ارتقاء و آسیب های اجتماعی را کاهش، رفاه اجتماعی را افزایش و قشر ساکن در حاشیه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار کرمان از استخدام زیاد در دستگاه ها

انتقاد استاندار کرمان از استخدام زیاد در دستگاه ها