مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:002021-05-15حوادث

کشف 500 کیلو مواد مخدر از مسافر مترو تهران


ماموران ناجا در پایتخت، امروز (شنبه) موفق به بازداشت 92 متهم، کشف 284 قبضه سلاح سرد، سه میلیارد تومان کالای قاچاق، 510 کیلوگرم مواد مخدر و توقیف 14 دستگاه موتورسیکلت سنگین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح سراسری مقابله با قاپ زنی اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 21 سارق بازداشت شده و 284 قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای با اشاره به کشف 25 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در طرح مذکور، افزود: در اجرای این طرح 79 نفر در رابطه با خرید و فروش موادمخدر بازداشت و از این افراد 10 کیلو و 370 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

دپوی 3 میلیارد تومان پارچه قاچاق در جنوب تهران رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی کالای قاچاق در یک باربری حوالی خیابان شوش تیمی از کارآگاهان این پلیس امنیت اقتصادی اعزام شدند و دریافتند اخیراً مالک این باربری مقادیر فراوانی پارچه های خارجی را در این مکان تخلیه کرده است.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل این باربری 822 طاقه پارچه قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد کالاهای مکشوفه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 کیلو مواد مخدر از مسافر مترو تهران

کشف 500 کیلو مواد مخدر از مسافر مترو تهران