مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-15بين الملل

تظاهرات هزاران لندنی در حمایت از مردم فلسطین


هزاران شهروند لندنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و در مقابل سفارت این رژیم تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، هزاران شهروند لندنی روز شنبه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت حملات ارتش رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز ، شرکت کنندگان با تجمع در منطقه هاید پارک لندن، اقدام فوری دولت انگلیس برای کمک به خاتمه خشونت بی رحمانه صهیونیست ها علیه مردم فلسطین را خواستار شدند.

پس از گذشت ساعاتی، این جمعیت بزرگ از هاید پارک به سمت سفارت فلسطین اشغالی در لندن حرکت کرده و شعار فلسطین را آزاد کنید سر دادند.

گفته می شود قرار است شماری از نمایندگان حزب کارگر در پارلمان انگلیس از جمله جرمی کوربین رهبر سابق این حزب در مقابل ساختمان این سفارت سخنرانی کنند.

تظاهرات چند هزار نفری روز شنبه در لندن از سوی گروه هایی نظیر کمپین همبستگی با فلسطین ، دوستاران الأقصی ، انجمن فلسطینیان بریتانیا ، ائتلاف جنگ را متوقف کنید و اکمپین خلع سلاح اتمی و انجمن مسلمانان بریتانیا برگزار شده است.

علاوه بر لندن، هزاران نفر از شهروندان در شهر سیدنی استرالیا امروز (شنبه) در همبستگی با مردم فلسطین و محکوم کردن یوم النکبه دست به تظاهرات زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هزاران لندنی در حمایت از مردم فلسطین

تظاهرات هزاران لندنی در حمایت از مردم فلسطین