مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-15اقتصادي

لزوم تلاش کمیته آموزش برای کاهش دغدغه والدین در زمان امتحانات


استاندار گیلان با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری، گفت: کمیته آموزش برای کاهش دغدغه والدین در زمان امتحانات تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان گیلان هستیم، افزود: این وضعیت شکننده است و شهروندان باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و عادی انگاری زمینه افزایش مجدد تعداد مبتلایان را فراهم می کند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه باید میزان رعایت دستور العمل ها به ویژه در برخی اصناف همچنان پایین است، گفت: باید میزان رعایت دستور العمل ها را به بالای 90 درصد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از شکل گیری اجتماعات انسانی و دورهمی و نیز حضور نیافتن در اماکن شلوغ باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: توجه به اصول بهداشتی بر اساس سطح بالای فرهنگ گیلانیان، باید مورد اهتمام جدی هم استانی ها قرار گیرد.

زارع همچنین بر تشدید نظارت بر عملکرد اصناف به ویژه نانوایی ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ تأکید و اضافه کرد: اصناف، صاحبان مشاغل و کسب و کارها نیز باید نسبت به رعایت کامل توصیه ها توجه لازم را داشته باشند.

استاندار گیلان همچنین خواستار استمرار در تولید محتواهای آموزشی و آگاهی بخشی با موضوع از ماه های آینده خواستار پیش بینی تمهیدات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش کمیته آموزش برای کاهش دغدغه والدین در زمان امتحانات

لزوم تلاش کمیته آموزش برای کاهش دغدغه والدین در زمان امتحانات