مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-15سياسي

ماندگاری منطقه توس با حفظ کمیسیون توسعه و بهسازی آن


به آیندگان توصیه می کنم کمیسیون توسعه و بهسازی توس را حفظ کنند تا تمرکز و همراهی جهت ارتقا و افزایش اقدامات لازم در این منطقه هویت بخش تداوم یابد.

- رییس شورای شهر مشهد خواستار حفظ کمیسیون بهسازی توس در آینده شد ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای شهر مشهد گفت: به آیندگان توصیه می کنم کمیسیون توسعه و بهسازی توس را حفظ کنند تا تمرکز و همراهی جهت ارتقا و افزایش اقدامات لازم در این منطقه هویت بخش تداوم یابد.

محمدرضا حیدری در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه اتصال جلوخان آرامگاه فردوسی به بنای تاریخی هارونیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آثار ماندگار با قدمت هزار ساله را باید حفظ و آن را مهیا کرد تا تمام ایرانیان در سفر به مشهد پس از زیارت امام رضا(ع) از این فضای تاریخی و هویت بخش بازدید داشته باشند.

در سال 96 جلوخان آرامگاه فردوسی دارای فضای نامناسبی بود که گردشگران داخلی و خارجی باید از میان یک فضای خاکی حرکت می کردند تا به آرامگاه برسند.

وی افزود: یکی از رویکردهای شورای پنجم توجه و رسیدگی به این مکان تاریخی و فرهنگی بود و در همین راستا کمیسیونی تخصصی به توس اختصاص داده شد که هر سال اعتبارات لازم برای بازسازی و احیای این منطقه را پیش بینی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری منطقه توس با حفظ کمیسیون توسعه و بهسازی آن

ماندگاری منطقه توس با حفظ کمیسیون توسعه و بهسازی آن