مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-15سياسي

آخرین وضعیت 2 آتش سوزی جنگل های باشت


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون شاهد وزش باد شدید در منطقه محل آتش سوزی هستیم که مهار آتش را با کُندی مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدی در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل ها در دو نقطه از شهرستان باشت افزود: از ساعت 17 عصر پنجشنبه آتش سوزی منطقه لار در شهرستان با شروع شد که نیروهای فرمانداری، بخشداری، نیروهای مردمی، ادارات مختلف و سپاه به سمت محل آتش سوزی بسیج شدند.

وی اظهارکرد: صبح روز جمعه آتش سوزی در یک مرحله مهار شد اما به علت وزش باد شدید بعد از ظهر روز جمعه دوباره شعله ور شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اکیپ های مختلفی از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تیپ 48 فتح استان و گروه های کمکی از شهرستان های همجوار جهت مهار این آتش سوزی به منطقه اعزام شدند.

محمدی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز 3 بالگرد، یک بالگرد از سوی هلال احمر و دو بالگرد از سوی هوافضای سپاه به این منطقه جهت کمک به مهار آتش سوزی ها اعزام شده است.

وی ادامه داد: بالگرد هلال احمر تاکنون 7 سورتی پرواز جهت انتقال نیروهای امدادی به ارتفاعات محل آتش سوزی انجام داده و همچنین یک بالگرد سپاه جهت کمک به آتش سوزی منطقه پیچاب به این منطقه اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 2 آتش سوزی جنگل های باشت

آخرین وضعیت 2 آتش سوزی جنگل های باشت