مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-15پزشكي

خراسان جنوبی در سیر نزولی کرونا قرار دارد


بعد از ورود به موج چهارم کرونا در سال جدید با تلاش کادر بهداشت و درمان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، اعضای ستاد، دستگاه های مربوطه و رسانه ها روند صعودی را پشت سر گذاشتیم و اکنون در سیر نزولی بیماری قرار داریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بعد از ورود به موج چهارم کرونا در سال جدید با تلاش کادر بهداشت و درمان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، اعضای ستاد، دستگاه های مربوطه و رسانه ها روند صعودی را پشت سر گذاشتیم و اکنون در سیر نزولی بیماری قرار داریم.

حمید ملانوری، امروز شنبه 25 اردیبهشت در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که پس از برگزاری نشست ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد، افزود: مرگ و میر ناشی از کرونا نیز کاهش یافته و امید است در روزهای پیش رو تا انتخابات وضعیت بهتری را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: امیدواریم در انتخابات که میدان حضور و مشارکت مردم پای صندوق های رای است در زمان تبلیغات برای برگزاری نشست ها، گفت و گوها همچنین اخذ و شمارش آرا که تعدادی زیادی از مردم به عنوان عوامل اجرایی درگیر این موضوع هستند با کنترل کامل کرونا و آرامش بتوانیم این صحنه بزرگ سیاسی را برگزار کنیم که مثل همیشه آبروی نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در سیر نزولی کرونا قرار دارد

خراسان جنوبی در سیر نزولی کرونا قرار دارد