مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-15سياسي

معادل 50 درصد اعتبارات عمرانی خراسان جنوبی از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری شد


تنها در سه تفاهم نامه ستاد توسعه خاوران، معادل 50 درصد اعتبارات عمرانی استان از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تنها در سه تفاهم نامه ستاد توسعه خاوران، معادل 50 درصد اعتبارات عمرانی استان از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

حمید ملانوری، امروز شنبه 25 اردیبهشت در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، به اقدامات توسعه ای در این استان اشاره کرد و گفت: در این راستا مهمترین گام راه اندازی ستاد توسعه خاوران بوده است که پس از ارسال به وزارت کشور به عنوان الگو به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با اشاره به فعالیت های ستاد توسعه خاوران که سال گذشته به ابتکار استاندار خراسان جنوبی راه اندازی شد گفت: در این ستاد ابتدا باید ظرفیت های استان به خوبی شناسایی شود تا براساس آن بتوانیم سرمایه گذاران بخش خصوصی را جذب کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه پایه اصلی سرمایه گذاری در این کار باید مردم استان باشند افزود: مردم باید در چرخه تولید قرار گیرند و اگر ذخایری وجود دارد، مردم استان باید از سود آن بهره مند شوند و سطح رفاه آنان ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادل 50 درصد اعتبارات عمرانی خراسان جنوبی از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری شد

معادل 50 درصد اعتبارات عمرانی خراسان جنوبی از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری شد