مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-15بين الملل

شناسایی دو کانون ملخ کوهان دار / کمبود علوفه، فاجعه بزرگ سال های آینده است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: دو کانون ملخ کوهان دار در عرصه های منابع طبیعی و تاغزارهای شهرستان سرایان و قاینات شناسایی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: دو کانون ملخ کوهان دار در عرصه های منابع طبیعی و تاغزارهای شهرستان سرایان و قاینات شناسایی شد.

علیرضا نصرآبادی،امروز شنبه 25 اردیبهشت به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: یکی از تنش های تحمیل شده به مراتع استان تفریخ تخم ملخ های کوهان دار در سطح تاغزارهای بخش سه قلعه شهرستان سرایان و مراتع کومیران شهرستان قاینات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه این موضوع باعث ایجاد شرایط طغیانی ملخ ها در این مراتع شده است بیان کرد: همزمانی کاهش شدید توان تولید علوفه تاغزارها و ولع زیاد و سیری ناپذیر ملخ های کوهان دار در تغذیه از درختچه تاغ شرایط بحرانی و تهدید بزرگی برای مراتع این منطقه و مرتعداران محسوب می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات امکان استفاده از پیمانکاران برای کنترل و سمپاشی در این مناطق وجود ندارد، براین اساس برای کنترل و مدیریت تهدید به صورت اضطراری جلسات مختلفی به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت لجستیکی و نیروی انسانی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دو کانون ملخ کوهان دار / کمبود علوفه، فاجعه بزرگ سال های آینده است

شناسایی دو کانون ملخ کوهان دار / کمبود علوفه، فاجعه بزرگ سال های آینده است