مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-15فرهنگي

رابطه بردبرد داستان و خانواده


یک نویسنده و مترجم از این که چگونه ادبیات داستانی به شما این امکان را می دهد که با حداقل هزینه، تجربه گر گران ترین تجربه های زندگی باشید، می گوید.

- یک نویسنده و مترجم از این که چگونه ادبیات داستانی به شما این امکان را می دهد که با حداقل هزینه، تجربه گر گران ترین تجربه های زندگی باشید، می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامبد خانلری، داستان نویس و مترجم کتاب سلام همسایه (برای گروه سنی نوجوان با موضوع اهمیت خانواده، منتشرشده توسط نشر صاد) در نوشتاری با عنوان رابطه بردبرد داستان و خانواده که به مناسبت 15 می (مصادف با 25 اردیبهشت 1400)، روز جهانی خانواده نوشته، آورده است: انتظار ما از ادبیات داستانی چه چیزی است؟ شاید سرگرمی بدیهی ترین جواب برای این سوال باشد؛ سرگرمی همراه با تفکر و نگاهی همه جانبه به مسئله ای که آن داستان سرگرم کننده به آن می پردازد.

چه فرقی میان جنس سرگرمی مدیوم داستان با سرگرمی سایر مدیوم ها مثل سینما یا تلویزیون هست؟ عموما برای مخاطب این سرگرمی همراه با نوعی فرار از خود است.

یعنی ما آن وقتی سرگرم می شویم که از واقعیت زندگی خودمان فاصله می گیریم.

گاهی با مسئله ای بعید و دور از منطق زندگی خودمان و گاهی با مسئله ای شبیه به آن چه در دنیای واقعی با آن دست وپنجه نرم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه بردبرد داستان و خانواده

رابطه بردبرد داستان و خانواده