مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-15حوادث

ترفند کلاهبرداران با آگهی های جعلی کاریابی در سایت های واسطه گر


شهروندان فریب ثبت نام در آگهی ها و تبلیغات دروغین کاریابی را نخورند و قبل از واریز وجه از صحت مطالب درج شده در سایت ها اطمینان حاصل کنند.

- ، سرهنگ سید مصطفی اظهار داشت: اخیراً افراد سودجو با درج و انتشار پیامک تبلیغاتی و یا درج آگهی در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام با عنوان استخدام در شرکت های دولتی و… نظر قربانیان را جلب کرده و به بهانه دریافت هزینه ثبت نام، اطلاعات بانکی و هویتی شهروندان را به سرقت می برند.

وی عنوان داشت: شهروندان توجه داشته باشند که هرگونه گزینش در شرکت ها و سازمان های دولتی از طریق رسانه های معتبر و سایت رسمی آن سازمان اعلام می شود.

سرهنگ مرتضوی توصیه کرد: شهروندان مراقب آگهی ها و تبلیغاتی که بر روی سایت هایی نظیر شیپور و دیوار و یا شبکه های اجتماعی منتشر می شود باشند، سایت های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکی بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده اند، بنابراین شهروندان باید پس از رؤیت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهی را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند و از واریز وجه حتی مبالغ کم به عنوان بیعانه خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند کلاهبرداران با آگهی های جعلی کاریابی در سایت های واسطه گر

ترفند کلاهبرداران با آگهی های جعلی کاریابی در سایت های واسطه گر