مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-15سياسي

مدارس دولتی باید بهترین مدارس هر شهر و روستا باشند


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی روندهای خصوصی سازی در آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی باید بهترین مدارس هر شهر و روستا باشند و رقابت علمی برای حضور در این مدارس شکل گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم رضایی عصر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دشتستان اظهار داشت: همه ما زیر بار منت و مدیون تلاش ها و زحمات معلمان عزیز هستیم و یکی از مهمترین وظایف ما احترام گذاشتن به مقام معلم است و باید احترام گذاشتن به معلم را در جامعه نهادینه کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش ارکان مختلفی دارد که معلم مهمترین رکن آن است و باید بیش از پیش به این رکن مهم توجه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه کردن در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری برای رشد و آینده جامعه است افزود: معلمان دغدغه های زیادی دارند و همه ما باید کمک کنیم که کاری بزرگ انجام شود و دغدغه این قشر رفع شود.

رضایی اضافه کرد: در کنار مسائل معیشتی و حقوق و مزایای معلمان، امنیت شغلی هم یکی از دغدغه های اساسی است که بسیاری از افراد شاغل در این عرصه از وضعیت ناراضی و نسبت به آینده خود نگران هستند که باید با ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس دولتی باید بهترین مدارس هر شهر و روستا باشند

مدارس دولتی باید بهترین مدارس هر شهر و روستا باشند