مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-15بين الملل

جامعه جهانی سکوت در برابر جنایات اسراییل را بشکند


تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به جنایات اخیر صهیونیستها در غزه، اعلام کرد: جامعه جهانی باید جلوی این جنایات را بگیرد.

- به نقل از النشره، تشکیلات خودگردان فلسطین امروز شنبه بیانیه ای را در خصوص تحولات اخیر در اراضی اشغالی به ویژه در نوارغزه، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: جامعه جهانی باید سکوت خود در قبال تحولات اراضی اشغالی را شکسته و جلوی جنایات اسراییل در غزه را بگیرد.

این تشکیلات در بیانیه خود همچنین تأکید کرده است: جنایت وحشیانه اخیر اسراییلی ها علیه 2 خانواده ابوحطب و الحدیدی در نوار غزه را که به دنبال آن 10 غیر نظامی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیدند، به شدت محکوم می کنیم.

تشیکلات خودگردان در این بیانیه همچنین عنوان کرده است: اینکه برخی طرف های بین المللی می گویند که اسراییل حق دفاع از خود را دارد، سخنی تحریک کننده است زیرا موجب می شود تا تل آویو جنایت های خود را تشدید کند.

گفتنی است، جنگنده های رژیم صهیونیستی اخیراً مناطق مسکونی در نوارغزه را به شدت بمباران کردند به گونه ای که در این حملات اعضای دو خانواده فلسطینی که تعدادشان به 10 نفر می رسد، به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی سکوت در برابر جنایات اسراییل را بشکند

جامعه جهانی سکوت در برابر جنایات اسراییل را بشکند